Sidor

onsdag 9 november 2011

Moddatimme

Nu sitter jag här i skolans datasal och bloggar. Jo, jag har lov, haha. Egentligen för att vara på facebook, men vad är skillnaden? Bloggen är väl bättre? Timmen slutar om tjugo minuter, jag ska sitta här och göra ingenting tills det. För att jag var snabb och skriva en saga. Den blev ganska bra, den handlar om en flicka, en gris som heter Kurt, alven Fritjof och draken Ferdinand. Och så en morfar. Gaaanska nice.
Femton minuter kvar... När jag kommer hem ska jag laga smoothie, kanske. Sedan gå ut med Ågren. Sedan fara till konstis & fbk. Ondagar är roliga dagar :)  I morgon ska jag till Sello och köpa en mössa och spännen. Så är onödigaste inlägget ever klart, fjorton minuter tills timmen slutar. -> Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar