Sidor

måndag 14 november 2011

Så kan det gå...

Ni vet, när man har planerat något helt sjukt mycket bara blir det inte av eller lyckas inte. Vad jag försöker säga är att kameran blev i väskan, i bilen, på parkeringsplatsen... Inget att gråta över, nu har vi ju en perfekt orsak att fara igen!
En dålig sak är att när man har ätit massor av choko så är man liksom inte alls på humör att köpa massor av choko till. Jag köpte en chokoplatta, för 1.65, resten typ ett ton godis för minst 20 €. Jag hade så klart glömt pengarna, tur att man har en mamma som jobbar där. En annan intressant sak är att den där chokoplattan som ligger på min säng börjar se lite för oöppnad ut. Jag trodde att jag aldrig mera skulle röra en chokobit efter vårt dagsverke. Ännu mindre efter i dag. Tydligen tar det bara lite under tio timmar före ens chokoallergi har gått bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar