Sidor

torsdag 17 november 2011

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

Hmhm. Kommer nu inte på någon så där genast. Kanske...
Jag skulle inte vilja inte-tycka-om att gå ut med Ågren. En vana? Nåja, kanske det. Det skulle liksom bara vara så mycket lättare om man skulle vilja göra det. Ibland, om det är fint väder eller varmt inne eller något annat är det helt skönt. Men nu, när jag borde gå, så känns det som om jag mycket hellre skulle vilja blogga...
Så skulle jag också vilja kunna svara vänligt, alltid, åt alla. För om jag är sur på en mänska så kan jag liksom inte svara snällt åt en annan. Ännu värre blir det ju sen om någon bråkar på skoj med mej eller skämtar om saker som inte egentligen är roliga, fast jag annars skulle skratta åt dem. Fast det egentligen inte är deras fel! Eller om jag är koncentrerad på något och så avbryter någon mej, då kan jag också låta ganska sur fast jag inte menar det.
Vanor? Jaha, så gick det med det. Men två saker som jag skulle vilja ändra med mej själv i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar