Sidor

fredag 25 november 2011

Veckoslut!

Mamma och pappa är i Milano, men så roligt är det inte att jag är ensam hemma hela veckoslutet. Jag är inte heller hos någon kompis hela veckoslutet, tyvärr. Mommo är här, som tur, och räddar oss från den fasansfulla lilla typen som vissa kallar min syster. Jag tror att hon är en alien. Som dessutom har ätit någon radioaktiv mömmö så att hon blev totalt knäpp.
I morgon ska jag och shoppa julklappar. Ensam, om nu inte någon har lust att komma med. Alla är liksom på något konstigt ställe/handismatch/bröllop eller typ i Tammerfors. Vi skulle fara på Arthur´s christmas, men handismatchen förstörde allt. Buhuuuu. Så jag far och köper mina julklappar. Sedan är det vår fbk-lillajulsfest slash disco. Ska bli helt roligt, vi har blivit lovade pizza. Nej tack, men jag kommer nog att lyckas ha roligt ändå :)
Sen övernatten till Lina, partyy! Jag tänker ta med massor av godis. Det har sina fördelar att ha en mamma som jobbar på Fazer. Vi ser kanske typ på film och ja. Perus sleepover. På söndagen ska jag nu göra något smart, kanske fara och se den där filmen. Kanske bara chilla med kompisar, om nu någon har kommit hem. Så är veckoslutet slut. Jag hokade just att jag ska göra något semiviktigt varje veckoslut ända till julen. Dit for alla sleepover-julfestplaner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar