Sidor

torsdag 24 november 2011

Fyrverkerier

Före fyrverkerierna hann jag med allt möjligt. Jag gick till centrum, slog nytt långsamhetsrekord på att sätta på mej kläderna (btw jag klarade det på 30 sekunder igår), visade bilar till Emma och Linda som sedan tittade på dem en gång till med en annan människa, frös, drack glögg, vaktade lite grejer som ingen ville köpa, hade inte på mej min hjälm, lånade en mycket skönare och finare hjälm, försökte byta kramar och komplimanger mot en väldigt väldigt dyr hjälm, blev påhälld vatten av den där fjanten som kallar sej ungdomsledare men ändå är dum mot sina ungdomar, frös mera, drack mera glögg, pratade, skrattade, blev fotad, träffade mera kompisar, visade mera bilar till dem, försökte få någon att köra hem mej, satt typ inne i pumpen och fick ont i ryggen, pratade i telefon, pratade med riktiga människor, var sur på min hjälm, försökte övertala ledaren att hänga upp mina saker på stationen, försökte lite till och var smått sur över att jag inte fick gå upp på taket. Så lärde jag mej att man är på en hög höjd = måste ha hjälm om ens fötter inte rör marken så att om jag sitter i bilen borde jag i princip ha hjälm på. Sedan började fyrverkerierna. De tog tre minuter. Så fick jag gå hem efter att ha frusit tre timmar. Jag misshandlade mina tår med att gå i badet. Nu sitter jag här med genomblött hår och bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar