Sidor

måndag 14 november 2011

Örhängen


Har haft typ noll inspiration i konstis senaste tiden. Jag har massproducerat örhängen. Likadana, olika färger. Räknade att jag har typ 20 par, ett par halsband, ett spänne och några ensamma eller söndriga knappar som jag ännu ska hitta på något roligt med. Nästan alla är olika färger, de flesta någon blå nyans av den enkla orsaken att nästan alla glasyrer vi har är lite blåa. Några av dem är en ganska siisti glansig bronsfärg, de är mina favoriter. På andra plats, de på den undra bilden. Egentligen är alla superfina, men jag har bara foton av två olika för att de är de enda jag har hemma. Men när jag får hem dem alla, så ska ni få se på knappar... Jag gillar dem, jag använder dem på riktigt. De är typ den enda saken någonsin som jag har gjort själv som jag ens har använt en gång. Och alla kompisar, ni vet vad ni får i julklapp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar