Sidor

torsdag 24 november 2011

Studiehandledning

I dag hade vi näst sista timmen studiehandledning på sjuan. Det blev ett sorligt avsked av studdahäftet som vi ännu ska stirra på 75 minuter nästa vecka. Jag skrev en innehållsförteckning. Och numrerade 59 sidor. Så skrev vi något om tillvalen, jag fattar inte hur jag ska kunna välja tre stycken av dem. Jag räknade just att jag vill ha fem. Åtminstone. Tillvalsjomppan och handbollen är bara att glömma, samma sak med någon naturvetenskap? Resten, som är typ 10, skulle jag hela bra kunna ha... De som jag nu skulle vilja ha är typ hussa, bildkonst, hissa, tyska och media och företagande. Jag kan bara ta tre... Så en i reserv, om något inte går, men vad med resten? Jag har ingen aning om vilka av dem jag vill ha helst. Man måste bestämma i februari, som tur är det många månader dit...

2 kommentarer:

  1. Ja vill oxå ha alla dom dää emnena D: ja tycker att vi gå ti rektorn o kalagar att vi vill ha längre skoldagar nästa år :DD o sen ska du byta tyska mot ryska <3 ;D

    SvaraRadera
  2. nää mot spanska... men de gåå nu int o få i vår skola så :( HEI JO DE GÖR VI!!!

    SvaraRadera