Sidor

måndag 7 november 2011

Läxor

Det här säger jag till alla mina kompisar som (jag tror så mycket på det att det nästan är sant) läser min blogg. TRO ALDRIG PÅ ATT VI HAR DE LÄXOR SOM STÅR HÄR. Jag är helt skit på att komma ihåg läxor före jag verkligen sitter med böckerna framför mej. Alltså inte själva läxan, utan vad man på riktigt skulle göra. Och datumen far också lite fel ibland... Men inte värre att jag kommer på det när jag ska göra läxan/ta med den från skåpet. Hahah, men det skulle ju vara helt roligt att höra som orsak att "men i Jannicas blogg stod det så...". Kanske jag ska börja skriva fel läxor med flit bara för det... Men från skolan vet ni nog redan att jag inte brukar veta läxorna riktigt alltid... Bra går det ändå! 
Nu ska jag snart till någon med Linda, Lina & Ninni igen, tror jag. Före maten tittade vi på Vampires Suck med Julia :) hahha den var helt rolig, också för vampyrfans. Mamma lagade fried rice åt oss till mat, bästa idén ever! Thailandfiilis fast chilin fattades...

2 kommentarer:

  1. heeeej stalkade dig och nuu hitta ja din blogg !!! jettefin, kölla kölla in min åxå, tsihi :D //morsgrisen.myshowroom.se

    SvaraRadera
  2. hhaha va roolit :)) ska göra dee :D

    SvaraRadera