Sidor

tisdag 10 april 2012

Social för en gångs skull

Första skoldagen efter påsklovet var helt skoj, faktiskt. Vi hade handarbete, mina sockor verkar inte alls gå framåt men ändå, efter det var det simning som var ganska roligt egentligen. Jag, Ninni och Hellu gjorde också fina planer på att börja träna med att simma, får nu se hur det kommer att gå... Kanske det går, att simma tycker  jag på riktigt om så kanske det också skulle fungera som träning. Men bara kanske. Så hade vi biologi, vi har en awesome lärare så de biologin och geografin är alltid rolig. Vi gjorde ett arbete om en fisk, vår blev mörten, som heter rutilus rutilus på latin. Nu vet ni det! Demonstrationerna fortsatte på moddatimmen, Hellu flätade mitt hår och vi ritade animegrejer. 

Ninni bild, upponer jag vet... Min är i väskan, ska fota den när jag hinner så ni får se mina fina små animefigurer :)


Efter det for jag till Sello med Ninni, köpte ett par solglasögon och lite spännen och hittade en skjorta som jag får till födelsedagspresent. Jag använder the force och så blir det så. Vi testade lite eyeliners, och ett så här fint öga blev det... 
Nu blir det scouter, och planeringsmöte före det. Najsnajs.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar