Sidor

torsdag 19 april 2012

Galna dagar

Jag kom just hem, med mig hade jag lite smink och ett par böcker, ska fota imorgon så att alla får se :) Böckerna var om cakepops och minimuffins, vi hittade också en Angry Birds-kokbok men den fick bli kvar i butiken den här gången.
Jag hittade också världens superfinaste vårfestklänning i H&M, men testade den inte så det kan ju hända att den ser ful ut på... När jag skulle gå tillbaka och testa den var klockan åtta alltså hade butiken stängt.
Biologiförhöret på fiskens delar är planerna för ikväll, jag kan ungefär näsborrar och tunga. Kanske ryggrad. Kära biologibok, du får den stora äran att tillbringa resten av kvällen med mig. Tillsammans med ett glas SAFT som mamma äntligen köpte efter att den har varit slut i evigheter. För att pappa vägrade köpa ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar