Sidor

söndag 1 april 2012

Den finaste get a life-utfärden på länge

Jag och pappa for först till ikea och tittade på mattor som vi ska sätta upp på en vägg. Efter det, till matbutiken och köpa sushigrejer, sen till mcdonalds och äta, och sist till makuuni och hyra filmer. Vår plan var att äta sushi och se på skräckfilmer varenda en kväll, får nu se hur mycket man orkar...
Jag har inte lyckats komma på några fina aprilskämt, det är inte lika roligt när det inte finns så många att lura. Jag tänkte fortsätta att inte ha något liv hela den här dagen, så det bli väl inte så många skämt heller... På facebook fanns ett par skämt om att ha bilvit av med körkortet och annat kul, som ganska precis alla hade gått på. Jag också, för att vara helt ärlig. Det krävs inte mycket för att jag ska gå på ett aprilskämt.
Igår hittade jag btw en ganska fin idé till ett aprilskämt. Jag har ingen aning om det fungerar, om någon testar kan den ju berätta hur det gick?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar