Sidor

torsdag 26 april 2012

Bildkonst

Hungergames och Harry Potter. Det är vad det blev när jag skulle börja redigera bilder... Bara jag går till andra datorn som har snabbare internet ska jag fixa hit dem.
I skolan hände inte någonting speciellt, helt normal moddatimme, mattatimme, bildkonsttimme och hälsokunskapstimme. Ett hälsokunskapsprov som måste improviseras lite, säkert gick det bra ändå. Frågor som "beskriv en bra parrelation" och "varför är det viktigt att sköta sin hygien" kanske man inte skulle ha kunnat svara bättre på fast man skulle ha lärt sig hela boken utantill. Lite mera komplicerat blev det sen men menstruationscykler och sånt men nu gick det helt bra. Mattaförhöret om alla möjliga tal och prefix och förkortningar som peta och tera och exa och annat som jag redan har glömt gick kanske inte lika bra, men det gick det inte för någon så det var inte så farligt.
I dag ska jag ännu vara på en kontroll i en tävling för lågstadiebarn. Förstahjälp, haha. Jag tror att jag fixar en glasbit genom handen och sedan bara är allmänt jobbig. Typ springer omkring och hotar med att svimma eller spy. Så får vi se vad de hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar