Sidor

onsdag 4 april 2012

Min nya kompis

På måndagen tror jag det var så for jag och pappa till något konstigt ställe. Och köpte hörlurar. Jag lyssnade på Frontside Ollie (okej nu har det gått för långt...) och nog lite andra sånger också i typ miljarder olika hörlurar. Vi kom hem med de här:
Det står Sennheiser HD 25-1 II på dem. Tro det eller inte, men en annan av mina alla smått konstiga sidor/intressen är bra ljud. Okej, kanske smått tvingad eller inspirerad av min kära far, men vad kan det nu sen hjälpas när man har blivit van vid hans hörlurar och ljudsystem... Joo hallå prylintresserad person här. I alla fall gillar jag de här hörlurarna. Inte perfekta, men vad är det? Btw så hade en ganska fin filosofisk diskussion om bland annat perfekta saker idag, men den kanske ingen är intresserad av att läsa om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar