Sidor

måndag 16 april 2012

SItter framför datorn och chillar

Huvudvärksdag idag. Inte blev det heller bättre av att alla handisspelaren kom tillbaka, hade sovit helt för lite och därför bara var sura och irriterade. När man inte själv är trött förstör det dagen för en ganska ordentligt för en att alla andra är det.
Hussatimmen var prov, det funkade inte riktigt att bara gissa sig igenom de  frågorna man inte kunde som det nog har gått med de andra proven. Antagligen fick lite vitaminer nya effekter på kroppen, men månne det inte gick helt okej ändå. Resten av timmen stod fem personer och strök två förkläden, talade helt för mycket och försökte göra det bästa av en dålig hussatimme utan mat.
På bildkonsttimmen skulle vi redigera foton, PaintShop Pro 7 och jag är inte riktigt kompisar så det gick nu som det gick... Jag lyckades inte fixa en enda halvdålig bild. Bara en så dålig att jag på något mystiskt sätt råkade trycka på radera-knappen. Nästa vecka kan man ju hoppas att det går liite bättre. Dessutom läste halva klassen min blogg efter att jag hade letat lite bilder. Sen på mattatimmen talade vi om smeknamn (jag fattar inte ännu heller varför alla kallar mig så konstiga saker) och av någon orsak så tyckte någon att mitt bloggnamn "for lite överix". Jaha.
Efter skolan for jag typ tio minuter till Linda, talade om hur gamla alla blir (hela vår årskurs får köra mopo nästa år...) och jag fick en awesome födispresent. Nytt inlägg om den just!
Ikväll kommer mommo, moffa & fafa hit, på min födismiddag. Och äter chokokaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar