Sidor

onsdag 4 april 2012

PÅSKLOV

Idag i skolan var det den där sköna sista dagen på perioden, alla timmar var dessutom såna ämnen som slutar för alltid (okej tills åttan) så vi gjorde ingeting utom rättade prov och slängde bort böcker. Jag behöver aldrig mera se mina engelskaböcker, de ligger snällt i en roskis tillsammans med typ alla andra sjuors böcker.
Efter det måste vi gå till kyrkan... Och lyssna på en präst som sa precis samma sak som han har sagt sju år i rad nu. Nu är det i alla fall påsklov! Fem dagar ingenting, utom att jag ska och servera till en kompis mammas fest på lördagen. Det får vi nu se hur det går...
Igår hände det ganska ingenting, jag var hos Lina, jag for och köpte glass, sen på kvällen var det scouter plus paskisplanering, det blir awesome! Det här är paskisen är den som kommer att bli legendarisk, som alla kommer att minnas. Kan man i alla fall hoppas. På det riktiga mötet hände det precis ingenting, utom att alla bara satt och talade och Made byggde en dromedar av piprensaren. Det är vad våra möten går ut på. Vi satsar liksom på det här sociala mera än att göra scoutgrejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar