Sidor

fredag 20 april 2012

It's friday friday

Om några timmar ska jag på något sätt fixa mig till Hellu. Hon bor på andra sidan grani så det kommer att ta typ en timme om jag måste gå. Där ska vi äta sushi.
Idag i skolan var det en helt normal dag, på moddan läste jag hela timmen och vi hade vår norgepresentation, biologin och fiskförhöret gick bra, finskan var som finskatimmarna brukar vara... Alltså totalt kaos. De som hade pratat (=halva klassen...) måste gå ut och "lugna ner sig". Det gick ju också superfint... Jag klarade just och just mig från en grav anmärkning den här gången igen. Nu står det på min Wilma att jag har lovat att inte störa på finskatimmarna i fortsättningen.
Ute regnar det och det betyder att det bara blir mindre och mindre lockande att på något sätt ta sig till Hellu utan bil. Tillsammans med en stooor plastkasse full med godis och bröd. I-landsproblem när de är som värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar