Sidor

söndag 15 april 2012

Jag är kär

Två überbra paket. Skor, så klart. Jag har fått tre par skor den senaste veckan. 
Nya Converse, tack kära systrar! Inte orange, inte ljusröda, utan korallfärgade. Hellu är smått störande som inte kunde låta mej kalla något den färgen för orange...

Jag fick också mina vandringsskor, jag kommer att bo i dem alltid när jag ska gå någonstans och behöver bekväma skor. Det är nu kanske inte de skorna som man tar till skolan, men kommer helt säkert att bli ett par av de skorna jag tycker mest om. 
Så fick jag också lite kläder, min skjorta som jag har talat om typ 100 gånger redan, mini-sockerkaksformar, lite cykelgrejer, min cykel faktiskt också och godis som jag inte fick blogga om (...). Jag hade en bra födelsdag med bra presenter, nu ska jag ännu ta och läsa lite om kalorier och kolhydrater till provet om näringslära imorgon...

1 kommentar: