Sidor

lördag 21 april 2012

Choko.

Ganska många av mina inlägg har ordet "choko" eller "choklad" i sig. Jag tycker om choko. Som igår lyckades jag, Ninni, Lina & Hellu äta upp ett halvt kilo choko. Plus lite annat godis. Plus en påse chips, massa isbitar, en pizza (inte för att jag rörde den...) och några hallon. Idag på morgonen å vi jordgubbar, så allt var inte ohälsosamt.
Vi tittade på två filmer, How to lose a guy in 10 days som var superbra och en som hette något med 13 och 30, alltså en flicka som önskade att hon skulle bli trettio och plötsligt blev det. Vet nu inte hur bra den var menmen... Vi gick och sova i tid, vaknade inte i tid för Hellus telefon bestämde sig för att inte väcka oss, Ninni for och spelade en match och alla andra for på handisträningar en timme senare. Jag också. Jag satt och tittade på och var smått uttråkad. Det mest spännande som hände var att jag skulle gå och köpa en limu till deras tränare men det gick inte. Sorgligt.
Jag for till Hellu igen för min cykel hade blivit där, cyklade hem (typ det jobbigaste jag har gjort på hela dagen, haha), for till butiken och köpte choko (ser ni, igen!) för jag ska laga chokobiskvier. Nu ska jag tydligen till butiken igen, jag måste köpa en grej till mina chokobiskvier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar