Sidor

söndag 1 april 2012

Inga skämt ännu heller

Vi lagade sushi, åt den, kollade på en film och åkte iväg till stan på någon eldshow. Om någon har lust att skrämma mig nästa gång vi är ute i skogen är det enkelt. Gör lite högar med stenar utanför tältet, häng upp woodooshit i träden, och om ni riktigt satsar, häll typ röd färg i din huppare, lägg den utanför tältet och göm dig så att jag inte hittar dig. Eller hitta ett gammalt hus och ställ dig i källaren och stirra in i ett hörn.
Sushin blev jättelyckad för att vara första gången, bilder finns på kameran men den är låångt borta så det får vänta. Eldgrejen var ganska najs, kameran blev hemma så jag har inga bilder... Ni kan föreställa er några människor som står och viftar med pinnar som brinner i båda ändarna och handskar med eldbollar längst ute på fingrarna och så har ni förhoppningsvis en bild i ert huvud som ser ungefär ut som det jag såg. Jag använde också min mössa första gången på kanske en månad, och det var helt smart, eftersom det snöade. Vad är det här för skämt med snö på första april?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar