Sidor

onsdag 25 april 2012

Tusende inlägget

Om några dagar blir det tre år sedan jag började blogga. Tusen inlägg har jag hunnit med. 1000. Ganska mycket har hunnit ändras sen de första inläggen, och det har varit ganska många pauser med ungefär två inlägg på en månad. Här finns massor skrivet som jag säkert har glömt, och om jag ska kolla när något speciellt hände är det alltid bloggen som jag kollar det i. Här finns allt, det mesta som jag har gjort de senaste tre åren. Jag har inte alltid varit så intresserad av min blogg, och jag är verkligen förvånad om det finns någon som har läst den helt från början tills nu. Jag skulle inte ha gjort det om någon annan än just jag skulle skriva den här bloggen. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om jag har läsaren eller inte, jag gör det här för mig själv. Klart att det är roligt med många läsaren, men jag skulle fortsätta fast ingen skulle läsa. Det här är min dagbok, bara att den har massor av bilder och inte finns på ett papper. Inte blir jag heller sur om någon läser. En sak som jag själv har märkt är att om man läser någons blogg känns det automatiskt som om man känner den personen bättre. Det finns antagligen därför några människor som tycker att de känner mig bra men som jag just och just vet namnet på. Nu ska jag sluta med det här, jo det var tusende inlägget men det behöver inte bli tusen sidor långt. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar