Sidor

torsdag 12 april 2012

Ensam i hela stora Grani

Alla kompisar for till Irsta. Eller det blev typ fyra kvar. Varför ska alla spela handis? Säkert har de superroligt där, men alla människor är lite själviska, och själv skulle jag ha roligare med dem hemma. På måndag kommer de i alla fall tillbaka, så kanske jag klarar mig.
I skolan så förlorade jag ett schackspel, i slutet var det bara kvar ett torn och båda kungarna. Tornet var inte mitt. Det var de tio tråkigaste minuterna idag när vi jagade varandra runt hela schackbrädet. Det här hände på mattatimmen, var vi räknade ungefär tre uppgifter och efter det fick spela.
På bildkonsten tog vi foton, som vi i något skede ska redigera och göra annat skoj med. Just ska jag också leta fram foton här från vår dator som jag ska redigera, annars kommer jag bara att glömma bort det och inte vara så glad nästa bildkonsttimme.
På moddan visades ett optimistsegel och en gitarr och vi fick vika pappersflygplan. Dessutom fick vi gå ut i korridoren och kasta flygplanen, jee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar