Sidor

fredag 27 april 2012

Paskis imorgon!

Jag började packa mina grejer, Juni kom och frågade en miljard gånger vad jag gör medan jag packade ihop min sovsäck så jag bara gav upp. Det får vänta tills hon sover. En annan sak som jag har att fundera på är hur i hela världen vi ska få allt vårt godis plus nattmanövergrejerna någonstans. Vi har tolv kilo godis, helt på riktigt och utan att överdriva. Så är det när mamma jobbar på fazer :) Det, plus sen ännu några kilo mjöl, socker och annat skoj, allt i en väska som någon lycklig måste fixa till övernattningsplatsen.
I alla fall är kakorna till släktfesten klara, mina kontroller under kontroll och storyn till nattmanövern lite planerad. Den borde gå bra att improvisera oberoende. Resten av hela paskisen är inte riktigt under kontroll. Det går nog bra ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar