Sidor

onsdag 18 april 2012

18.04.12

I skolan räknade jag matta, hade en finskatimme var det hände ingeting och en mussatimme var vår lärare blev helt galen på oss och ja. Vi slutade ett!
När vi slutade ett kunde jag inte bara gå hem. Jag och Ninni hade fina planer på att fara till stan och Galna Dagar och allt möjligt, men nej. Ingen orkade riktigt. Det slutade så att vi for via Lina, var hon inte bytte kläder (de som känner Lina vet hur konstigt det var!), åt lite godis som jag någon gång för länge sedan hämtade dit och så började vi gå den låååånga vägen till Ninni. Nejnej, fel! Inte gå, cykla. Och vägen är inte lång. Där räknade Lina matta, vi spelade Åsna, en typisk lågstadielek, jag och Ninni tänkte börja skriva upp varenda en gång när någon av oss avbryter eller förolämpar den andra men kom på att det kanske blir lite för jobbigt, vi bakade muffins som failade så där smått, åt dem, jag fick min födelsedagspresent av henne som var helt superfin och Ninni låste ut mej från deras kök. Jag lyckades också glömma min present där. Hon får hämta den till fbk i kväll och sen får ni se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar