Sidor

måndag 13 februari 2012

Superhjälte :)

Vi chillade, hade roligt ute i snön, mushade, sjöng dåliga sånger, var i bastun, sprang ute i skogen mitt i natten, skrattade, spelade BrainBash (...), hade godiskrig, åt helt för mycket godis, gick lite ute i skogen, åt mat, låg på golven och gjorde ingenting och hade ett megabra veckoslut.
Melina hittade på ett nytt rop, "pups pups pups naaaw LINGON!". Det här med scouter och rop är en fin tradition. Vi sjöng massor av fina sånger, men i något skede blev det lite tröttsamt när Emil satt och spelade gitarr halvfyra på morgonen den andra natten... Det är alltid roligt att se hur alla diskussioner blir intelligentare och intelligentare ju mera klockan blir, andra natten var några fina samtalsämen lesbiska gräsklipparen, tomat- och vitlöksglass (jag tror också att den var lesbisk...), att fylla en hiss med blod, att äta tomater och sallad i en hiss,  hurdan näsa Voldemort skulle ha om han skulle ha en näsa, hur konstiga näsor egentligen är, hur vi lärde känna varandra (typ att någon kastade en yxa mot någon...) och annat ungefär likadant.
Där var massor av nytt och gammalt folk, och typ ingen som inte visste om det gissade att jag är född -98. Min mentala ålder är ju lite äldre så ;)
Så fattar jag varför det alltid slutar med att hela jag är täckt med choko. Den här gången visste jag inte ens om att jag låg på den där chokoplattan. Kalevalas sista natt slutade på samma sätt, att jag hade choko i håret och på mina kläder. Den här gången var det ännu värre. Hur är det ens möjligt att en chokoplatta sprider ut sej i en halv säng, mitt och en annan persons hår, ännu en annan persons byxor, min sovsäck och hupparen jag då hade på mej. Haha, och den hupparen var inte min. Sorry Matte!
Vi hade en nattmanöver, som mest gick ut på att Emil stod och berättade hur vi skulle dö och att vi följde ett blodspår i snön. Blodet var från Prisma. Så höll vi på med några halvfejkade satanistiska riter halvfem på morgonen ute i noux mörka skogar en stund.
Som kanske alla redan fattade sov vi inte mycket. Trots det hade alla ett helt superbra veckoslut.
Soffi är långsam med att sätta ut bilder, de kommer sedan nångång. Om någon är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar