Sidor

fredag 3 februari 2012

Snöö

Det snöar nästan för mycket. Håller det på att bli en ny istid, som i The day after tomorrow? Ska vi bli inlåsta i ett bibliotek? Eller är det början på 2012 och den stora stormen som kommer att komma?
Idag hände det inte mycket, ingen var koncentrerad på mattatimmen, vi eldade upp etanol på kemin, på mussan tittade vi på Grease och hissan var en kvart kortare än vanligt och vi tittade på youtubevideon. Ungefär.
Ikväll ska jag till Ninni och baka macaroner. Eller, hon och Linda bakar typ hälften nu medan jag sitter hemma och bloggar, och så ska vi laga dem klart när jag kommer. Där blir jag över natten, och enligt Ninni är där typ tusen av hennes brors kompisar så vi får se om det finns någon madrass kvar åt mej. Eller plats att sova på...
Det här är typ det mest lyckade jag har sett Ninni laga. Det var vispgrädde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar