Sidor

söndag 5 februari 2012

Idag har jag...








  • Vaknat o.O
  • Bakat en fyrkantig runebergskaka
  • Varit påväg och dyka (en julklapp) men inte fått eftersom instruktörens bil inte startade...
  • Städat garderoben, den blev onaturligt oråddig
  • Varit till IKEA för typ sjätte gången på två veckor
  • Köpt mera lådor och några krokar
  • Fixat det sista i skåpet i köket
  • Ätit tortillas & runebergskaka
  • Gjort ingenting
Det är helt sjukt hur duktig jag har varit idag! Städat både min garderob (och slängt en stor kasse med kläder till mina systrar och en med sommarkläder till ett klädrum...) och städat köksskåp. OCH lagat mat. Annars har jag nu inte gjort så mycket... Får nu se om jag ännu hinner med att städa några lådor fulla med smycken (varifrån kommer städinspirationen?) och så ska jag bada. Imorgon blir det skola igen, kanske helt bra eftersom jag nästan har städat hela huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar