Sidor

onsdag 8 februari 2012

Excel, gå och göm dej

Nu öppnar jag inte mera det programmet innan jag måste göra det i skolan igen. Helt skönt att ha någon som räknar åt en, egentligen, men nej. Den fattar liksom inte alls vad jag vill. Helt bra blev det till slut, men herregud så många minuter det har tagit. Helt för många, för när jag ska göra något gör jag det nog och är inte inloggad på facebook på samma gång.
Nåja, men nu är den inlämnad. Om jag nu får ett dåligt vitsord på betyget blir jag smått sur... Jag har seriöst satsat på det här. Hela ITkursen har jag satsat ganska mycket på, och nu syns det ju på vitsorden jag har fått i uppgifterna :)
Förlåt för att jag bloggar tråkigt utan bilder. Men jag tycker nu lite att det är så att om jag inte har fotat själv eller bilden annars har någon bra poäng så är det inte så stor idé att sätta hit den. Nu skulle jag kunna sätta hit en bild på excels logo, en vad-det-nu-sen-heter med bild av min skärm eller en dator eller vad som helst. MEN DET FINNS INGEN POÄNG MED DET! Ni kan själv googla fram en bild om det nu behövs...
Ingen utochfrysaFBK ikväll, utan inisimhallenochfrysa istället. Awesome att få fara och dyka lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar