Sidor

måndag 27 februari 2012

Hallå där blåbär

Jag tänkte sätta hit en bild bara för att jag har lust. Men så hittade jag ingen bra. Så blev jag lite ledsen och tänkte nu skriva om något annat...
Första skoldagen var helt okej, inget speciellt men inte heller hemskaste dagen ever. Vi missade halva jomppatimmen men måste sen ändå gå och spela ishockey fast vi inte hade någon lärare. I mussan tittade vi på Sound of Music, kanske inte bästa filmen som har gjorts men i alla fall. Så fattar jag inte riktigt hur hela vår klass kan koncentrera sej på en halvdålig film var det inte händer något i två timmar, men så fort det blir lite romantiskt uppför sej alla som typ myggor? Springer omkring och gör allt möjligt onödigt... Efter det skrattade vi lite åt alla möjliga konstiga juttun, som Lina som typ dansade omkring i korridoren och pratade något om att hon var i sina egna drömmar. Hela dagen efter det har jag typ läst på min bok, lite över tvåhundra sidor kvar! Jag klarar av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar