Sidor

lördag 18 februari 2012

Expelliarmus!

Juni tror att Dobby heter Domppi. Någonting som gick fel eller? Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 är fortfarande en av mina favoritfilmer. Vem skulle inte vilja vara en trollkarl liksom? Tänk nu hur awesome det skulle vara att kunna trolla.
Nu tänkte jag äta lite chokokaka (gör jag något annat?) och sen blir det melodifestivalen. Jag missade ju förra veckan när vi var ute i Noux, så jag har ingen aning om vem som kom vidare. Jag fattar inte riktigt att det bara var en vecka sen, vissa kompisar därifrån känns det som om man har känt typ halva livet redan. Också de som jag lärde känna på sommaren har jag varit exakt en vecka och tre dagar med och de känns först som om jag har känt dem länge. Facebookchatten är ju nog lite inblandad...
Nåjoo men nu ska jag sluta och gå och äta min kaka. Anyone som vill ha, bara att komma hit imorgon, det finns ganska mycket kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar