Sidor

tisdag 7 februari 2012

Gjort mattaprovet, check!

Det är nästan roligt att göra provet när man vet átt efter det får man gå till skåpet och hämta en dator. Nu borde jag fixa på exceluppgifter som inte ännu heller är klar, men på något sätt öppnade jag nu ändå internet explorer och loggade in på blogspot och facebook... Ännu är det en halvtimme kvar av timmen, så jag hinner väl med det också :)
Ninni kom på att hon inte kommer att sova just alls på veckoslutet. Really? Sen sa hon att hon ska sova mycket på fredagen, men så förstördes också den planen av att vi ska ut i skogen ren på fredagen. Hon borde börja sova ungefär idag för att på något sätt få den sömnen hon missar sovet, och never ever att det går så. Det kommer inte att vara trevligt att gå till skolan på måndag morgon, men när är det det? Det blir bara lite extra otrevligt nästa måndag... Inte för att det betyder att jag på något sätt tänker sova på Superhjälte!
Joo. Nu gäller det att utnyttja den här pausen så mycket jag bara kan, efter det blir det kf och geografi och sen ska vi till Sello med Ninni. Hon ska köpa en present till sin bror som fyller sexton. Fråga inte mej om hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar