Sidor

onsdag 15 februari 2012

Oumaigaad

Jag fick 10- i grammatikprovet. 10-! Det var alltså det provet jag skrev efter att just ha vaknat upp från en elvatimmarsnatt efter att ha vakat helt för mycket hela veckoslutet. Jag kom inte ihåg just något från när jag skrev provet. Jag är fortfarande helt chockad, det var ordklasser och annat tråkigt som inte är världens lättaste. Det kombinerat med den värsta zombietimmen i hela mitt liv gjorde att jag verkligen inte förväntade mej ett så bra vitsord.
Imorgon kommer ABIna, betyder att vi kommer att äta godis tills vi mår illa och vara oseriösa och sockerfulla på alla lektioner imorgon. Efter den dagen har man alltid lite sån fiilis att jag ska aldrig mera äta godis. Det har jag ganska ofta nuförtiden, jag hade det senast på lördag. Vad händer med mej? Håller jag på att sluta äta godis helt?
Alltså just nu funkar den här bilden inte alls. Jag har bra vitsord, sover och har ett socialt liv. Eller det där med socialt liv kan man ju ta hur man vill, men helt tillräckligt för mej. Och bästa vitsordet på länge fixade sej efter helt för lite sömn (nej, vi diskuterade inte svenskans grammatik under den tiden vi borde ha sovit...)? Är det något problem med mitt huvud?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar