Sidor

fredag 17 februari 2012

Chokokaka :)

Min syster fyller tolv imorgon. Det är helt sjukt hur gamla alla blir! Okej, hon är nu kanske inte riktigt den jag reagerar mest på men när kompisar fyller sexton och sjutton och personer som man aldrig skulle kunna tänka att är vuxna blir myndiga... Jag märkte redan för ganska länge sedan att man verkligen inte är vuxen som artonåring, men det mest skrämmande är när personer man på riktigt inte räknar som mycket äldre än en själv ungefär kör bil.
Oho nu blev det här ganska ordentligt utanför ämnet, poängen var att jag bakar en kaka åt henne. En chokokaka. Hon kommer btw att få helt superbra presenter som jag själv kommer att ha lika mycket roligt av som hon. Nu ska jag inte berätta mera för hon om någon läser min blogg.
Sorry för att jag är tråkig och bloggar utan bilder, men ingen tvingar dej att läsa min blogg. Hejsvejs nu ska jag gå och fixa glasyr.
Hej och ja, någon som har lika lite att göra på sportlovet som jag? Jag känner fyra personer som ska vara hemma, tre av dem är personer jag kan vara med. ALLA utom de här personerna far bort. Jag kommer att ha världens tråkigaste sportlov om ingen kommer och räddar mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar