Sidor

söndag 26 februari 2012

Chokokaka?

Jag var hos Hellu med Ninni och bakade en kaka. Om ni vill se vackra bilder, kolla Hellus blogg. Det skulle bli en kladdkaka men istället för kakao satt vi nu lite choko och vitchoko... Nå det blev nog helt gott, bara lite speciellt. Så pratade vi lite om livet, New York, scouter och annat kul och så måste vi fara hem. Hon bor ungefär så långt bort man bara kan komma från vårt hus i Grani, jag planerade att ta bussen men vi lyckades missa den... Bara att börja gå! Jag hade tur och Ella och hennes pappa och syster kom just förbi med bilen och undrade om jag ville ha skjuts. Helt för sportigt fick mitt sportlov inte bli...
Nu har jag ätit lite mat och kex som smakade grillchips (?) och ska just gå i bastun. Om tolv timmar ska jag vara vaken och typ nästan färdig att gå till skolan. Kommer att gå fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar