Sidor

onsdag 22 februari 2012

Lite kallt kanske.

Jag hade just snökrig med fbkmänniskorna. Ingenting jag rekommenderar när du är minst och lättast att anfalla... Hela ansiktet svider efter att jag har blivit pesad helt för många gånger, och tårna och fingrarna är helt röda och svullna. Jag har på mej pyjamasbyxorna, mina farkkun ligger i någon genomblöt liten hög på mitt golv och smälter. Men nu var det ju helt roligt. När man inte behövde fundera på hur våldsam man var eftersom man ändå inte kunde skada någon ordentligt blev det ännu roligare. Utan hämnd slapp ingen av de som dödade mej in, muahaha ;)
Jag hade ingen lust att gå i bastun med dem och pappa var snäll och hämtade mej med bil. Gissa om det ska bli skönt att sova i sin egen säng, ingen båtsäng med hård dyna och helt hemskt täcke. Imorgon får vi nu lite se vad som händer, antagligen blir det att fara till lande. Det kommer att vara helt för mycket snö och iskallt. Som tur finns där en bastu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar