Sidor

onsdag 15 februari 2012

Neeej

Ingentin vill samarbeta idag. Petras blogg, blogspot... Jag hade planerat att göra ett superfint inlägg med massor av Petras bilder från Superhjälte men nej. Någonting eller någon vill tydligen inte att jag ska få som jag vill.
Jag överlevde mardrömsdagen med engelska, kemma, rella och modda. Det var helt hemskt när man ännu är sådär halvförkyld.
Nu har jag en fin diskussion med Ninni om det kan bli en awkward silence i chatten (kan det?) och om en stund ska jag iväg till konstis och FBK. Jag känner scoutabstinensen mera och mera för varje dag som går. JAG VILL FARA PÅ VANDRING! Det är någonting de flesta aldrig kommer att förstå, varför man vill ut i skogen, och vandra eller bara chilla med scouter... Tro mej, jag vill. Ni behöver inte villa, egentligen skulle det bara vara hemskt om alla skulle villa, men det är helt fine bara ni låter mej göra det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar