Sidor

lördag 18 februari 2012

Gomoron!

Jag har varit vaken sen halvåtta. VARFÖR måste resten av familjen vakna tidigt när någon har födelsedag? Iaf så fick jag gottgott morgonmål, nu sitter jag här och väntar på att Carolina ska läsa klart sin bok som hon fick. Arvtagaren, allstå sista Eragon-boken. Hon är på sidan 107 av 889. På det sättet ganska imponerande för hon fick den för två timmar sedan. Men jag vill också veta vem som dör!
Nu har vi finally alla Harry Potter-filmer. Jag tänker kolla på dem precis hela veckan. Första delen av sjuan är det överlägset bästa av alla HP-filmer, någon annan som tycker på samma sätt? Haha såklart var det den som var min present :) Mamma och Sofie kom med på min idé och gav sexan och sista filmen. Det var ju inte alls min plan att själv titta lika mycket som hon på hennes filmer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar