Sidor

tisdag 14 februari 2012

Valentine's day

Extremt kreativa rubriker jag har...
Det har ganska fina fördelar att ha en bio i sin skola. Man kan till exempel få titta på film i den. Vi hade pyjamasparty med pyjamasarna vi själv har sytt, knytkalas och kollade på The devil wears Prada i BioGrani. Det var de två första timmarna. Sen lunch = äta bullar från matsalen och bara chilla eftersom ingen ville äta ärtsoppa. Bildkonst, vi fick veta vitsorden och det var nog helt roligt. Jag trooor att jag såg smått angst ut när jag satt där och lyssnade på musik med mössa på (hattdag!) och lät som om jag skulle ha rökt och supit i 20 år när jag sade något. Lite hes person här. Så slutade vi efter kftimmen klockan halv två. Jag älskar vårt schema på tisdagar.
Ninni och jag bestämde oss för att vara lite extra bra vänner idag och gick hem till henne och åt chokokaka och spelade Wii. Jag ägde henne i Wii Sports bowling, och hon ägde mej i något fitnesspel. En sån överraskning... Vi startade enmiljon pokewars på facebook och pratade om massor av saker och sen fick jag gå hem i snöstormen. Wuhhuu!
Nu sitter jag här framför facebookchatten och planerar vandringar med Matte. Till Norge och Lappland. Jag kommer att vara borta typ hela sommarlovet, kommer att få gå på planeringsmöten och så ska jag ännu på ungefär tusen förläggningar. Jag kommer inte att ha något socialt liv utom scouter. Haha, idag när det borde ha  varit möte blev jag helt ledsen över det fast jag har varit på någon scoutgrej de fyra senaste dagarna. I princip är jag nästan till och med med idag, på Mattes planeringsmöte. Jag undrar exakt hur mycket han säger åt personerna där när han tydligen mest sitter med sin telefon och svarar åt mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar