Sidor

torsdag 16 februari 2012

ABIABIABI!

Jag har ätit massor av godis. Tack, kära abin, för att ha förstört min hörsel, kastat godis på mej så att jag kommer att ha blåmärken och berättat att jag har 950 skoldagar kvar om jag helt normalt går högstadiet och gymnasiet. Tack också för att jag fick helt för mycket godis.
Idag var det egentligen meningen att vi skulle ha gjort något med lite scouter, helt som normala människor den här gången. Om det nu någonsin går att vara normal med scouter. Men nej, efter en ganska lång diskussion med Emil (som är "Axel från Drumsö" i en del av vår klass, wtf? Vad jag vet bor han inte ens på Drumsö...) så bestämde vi oss bara för att bli hemma och göra ingenting. Mest för att ingen hade energi eller hjärnkapacitet att hitta på ett ställe att träffas på. Alla är dessutom sådär halvsjuka men tänker gå på sina träningar och matcher ändå. Det blir väl någon annan dag istället. Eller så inte, antaligen klarar vi inte av att organisera något var några personer från olika skolor kan träffa varandra. Vår mentala ålder är ju faktiskt fem år. Eller nej, jag är 4.5, fick jag veta idag. Kanske vi bara helt enkelt är för små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar