Sidor

måndag 6 februari 2012

Jag tänker inte bli disponent

Det är typ världens tråkigaste jobb! Jag har gjort en excel-uppgift i skolan och räknat ut bolagshyror och vattenavgifter och höjda bolagshyror och allt möjligt annat konstigt. Så offrade jag halva matrasten, allt för att få klart den innan perioden tar slut. Och den är inte ännu klar! Hur komplicerat kan det vara? Det blir att sitta i datasalen matrasten i morgon också. Antagligen skulle jag inte få ett dåligt vitsord fast jag skulle skippa den, men det känns lite dåligt att nästan ha gjort klart en uppgift som skulle ha gett en ett högre vitsord, så jag får väl sitta och skriva in olika mystiska tecken i excel-rutor lite till.
Det hände nu inte så mycket annat intressant, okej vet inte hur intressant hela inlägget var, normal måndag bara. Ajjo, jag blev ganska irriterad på personerna som kallar sej våra scoutledaren. Vårt program är helt omöjligt att fatta något av. Först är alla månader i helt konstig ordning, så står det att vi har ishockey 8.2 (vi har möten på tisdagar...) och nu säger en av dem att vi har konstruktion i morgon? Voivoi någon kan inte det här med dagar, datum och månader.
Om en stund ska jag till konstis, har inte varit där på typ 100 år. Får nu se om jag har någon inspiration att göra något ordentligt, det har jag inte haft på en tid nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar