Sidor

söndag 19 februari 2012

Drakan del 12/12

Sista delen kommer idag. Det skulle helt gärna få fortsätta lite till. Jag vet att det är ganska konstigt att jag tycker om det programmet men ja... Det verkar inte lika konstgjort som andra tvserier. Jag har en kompis som säger att han nu, efter att ha tittat på Drakan i tolv veckor, är helt megainspirerad att fara till armén. Nåjoo han är sexton och pojke så kanske lite mera aktuellt för honom än för mej. Själv vet jag nu inte riktigt... På ett sätt skulle det vara helt siisti, eller ganska många egentligen, men vet nu inte. Det är ju några år kvar att fundera. Pappa tycker att jag borde skippa gymnasiet, gå armén direkt efter nian och sedan fara på konditorutbildning i Schweiz. Helt intressant sätt att se på saken. Jag tror nog ändå att jag går gymnasiet och ser sen :)

2 kommentarer:

  1. tycker helt klart att du ska prova på det! jag var själv där i ett år och ångrar inte en sekund att jag for dit :) som kvinna kan man dessutom avbryta inom 45 dagar och så har jag för mig att man måste vara minst 18 år för att tjänstgöra, så som ett mellanår efter gymnasiet passar det bra att fara ti milin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska se, tycker nog att det verkar vara nånting värt att prova på!

      Radera