Sidor

lördag 25 februari 2012

Robin Packalen

Han kommer till Sello idag. Inte jag. Ninni och Linda försöker få mej med, men nä. Slöseri med tid att åka dit, se honom live och sen åka tillbaka. Jag är liksom inte världens största fan och hela Sello kommer att vara helt fullt med hysteriska små flickor (som Ninni och Linda...). Dessutom var jag redan i Iso Omena en gång i dag, och har varit helt för mycket i Sello på senaste tiden.
Robin Packalen är alltså Frontside Ollie-människan. Jag tror att den videon redan finns här i några hundra gamla inlägg, men för de som inte har hört den:
Istället tänkte jag baka en kaka och bara göra ingenting så här näst sista sportlovsdagen. I morgon kommer jag att ha helt extremt tråkigt om ingen hittar på något fint, så hello alla kompisar, RING! Imorgon alltså. Nu ska jag gå och baka min kaka!

2 kommentarer: