Sidor

onsdag 8 februari 2012

Hejssansvejssan

Har inget smart att skriva här, för omväxlings skull...
Oberoende av om någon är intresserad av att veta eller inte, så satsar jag på att snabbt berätta vad jag har gjort.

  • Jag var i Sello med Ninni, Hellu och Lina och sökte i random butiker efter en present till hennes bror som fyllde sexton idag
  • Jag köpte ett par ganska nice gröna byxor och en halsduk
  • Jag och Ninni gick till Winden och chillade på scoutmötet
  • Vi pratade om One Direction med Julle och skrev ett brev (till vem kan ni fundera på...)
  • Jag fick kallt när jag gick hem och upptäckte att jag håller på att bli sjuk (NOOOU vill inte missa Superhjälte!)
  • Jag gick i bastun, orkade inte blogga och sov hela natten
  • Jag satt och drack kakao och gick på en promenad hela jomppatimmen för att jag är flunssig och vi hade simning
  • Jag märkte att hela Up All Night finns på Spotify! Meeen Moments och Another World är inte med på albumet... 
  • Vi tittade på Titanic på mattatimmen
  • Jag upptäckte att jag hade failat på en grej på ituppgiften... Ska just fixa det -.-
  • Vi hade hussa och lagade siskonkorvssoppa och fastlagsbullar
  • Vi hade vikarie, mycket roligare så, och skämtade och pratade i två och en halv timme... Skämten passar kanske inte riktigt in här, och dessutom skulle ingen som var med fatta ens hälften. 
  • Ikväll ska jag och dyka, med tuber och allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar