Sidor

fredag 30 mars 2012

Why so happy?

Av någon orsak är jag superglad just nu. Några orsaker kan ju vara att det är fredag, vi hade typ bara roliga timmar i skolan, jag fick 10 i ett förhör jag gissade mig igenom, jag fick 10 i ett finskaförhör, det är påsklov nästa vecka, jag åt ordentligt i skolan för att vi hade hussa (haha kanske det påverkar mest av alla)  och massor till.
Rellan var rolig för att vi gjorde ett grupparbete om satanismen, de hade några ganska roliga grejer i sina elva regler. När den sidan vi skulle använda inte fungerade så var det lite svårt att hitta seriösa grejer om satanismen och satansdyrkan, och när vi till slut hittade några seriösa sidor så såg vi att de satanistgrejer som vi tog som smått sjuka skämt under Superhjälte faktiskt var ganska riktiga... Hussatimmen gick ut på att laga blåbärsmuffins och chilla (som alltid) och göra ett förhör. Jag gissade precis varenda fråga och fick precis varenda fråga rätt. Jag är fortfarande förvånad. På finskan såg vi på film, and that's it.
Jag kom hem, pappa hade köpt några fiskar och jag tog det som en utmaning att fixa filéer som sedan blev till bitar av den. På några ställen failade det lite men det gick ändå ganska mycket bättre än vad jag förväntade mig! Helt intressant att som det första man gör när man kommer hem på en fredag eftermiddag börja skära i fiskar, men det är nu bara så det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar