Sidor

torsdag 15 mars 2012

Om precis en månad

Gissa vad som händer då? Jag fyller fjorton. Och om ett år fyller jag redan femton... För några veckor sen kom Vivi med en så uppmuntrande kommentar som "tänk på att för varje andetag du tar så är du ett närmare ditt sista". Jag försöker nu att inte tänka på det sådär överdrivet mycket...
I alla fall. Jag önskar mej en cykel för att min gamla gick sönder och så sålde jag den. Så önskar jag mej flygbiljetter till London, en plånbok som jag såg i en butik här för några dagar sen och lite kläder och skor. Jag har ännu en månad på mej att tänka ut mera och mindre knäppa önskningar :)
Nu tänkte jag fixa klart mina cupcakes. Jag har typ 40 stycken, så det kan ta en stud att sätta hallongrejen och frostingen på dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar