Sidor

måndag 5 mars 2012

Muffins

Jag bakade just blåbärsmuffins. Vad som helst för att inte behöva packa upp väskan... Hur går det dessutom ihop att min rock luktar äckligare än min sovsäck när rocken har legat på golvet inne i tältet eller varit utanför tältet hela lägret och sovsäcken har legat i min säng? Jag fattar inte.
En annan semistörande grej är att någon hade med en cd från åttiotalet på Pakkasraja. Den spelades helt för mycket i bilarna och på stationen. Säkert jättekul (kanonbra!) för alla som inte har föräldrar födda på sjuttiotalet. De som har har hört just den musiken hela sitt liv... För att göra hela saken bättre, gissa vad min kära far spelade här ganska just i något skede. Precis. Bara för att det här är min blogg och jag bestämmer vad som kommer hit så kommer hit absolut ingen musik från åttiotalet. Punktslutlåsbom.



Nu skrev jag lite utanför ämnet... Blåbärsmuffins var det. Dessutom fick jag använda min übersiistiga gasbrännare. Man kan elda upp typ vad som helst med den. Till exempel godisar brinner ganska bra...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar