Sidor

måndag 19 mars 2012

I used to rule the world

På mussan sjöng vi några sånger (what a surprise!) och en av dem var Viva la Vida. Och så lärde man sig lyricsen ordentligt också, haha. Jag hade ingen aning om att de var så som de var...
Min förstahjälpgrej gick helt okej, tack till Hellu som lekte skadad och död. Jag fick också lära mig hur man viker en pappersask och om ishockeyregler. Ganska skoj moddatimme egentligen. Sen efter det fick jag en fråga om jag kunde förstahjälpa en person med sned näsa. Tyvärr, det är lite mera plastikkirurgi än förstahjälp! Så fick jag också i början av lektionen höra att "jag visste det" när jag berättade att jag skulle ha om förstahjälp. Tydligen har Benni talat med sin bror min fbkledare som nu är i armén som hade sagt att Jannica har helt säkert förstahjälp. Jaha, tydligen vet alla precis allt om mig nuförtiden. Han har inte ens sett mej på många månader!
Bara Ninni blir klar med sitt utveckligssamtal ska jag dit. Hon kommer att se ut som frankensteins monster med sina fyra stygn i ögonbrynet och en bruten svanskota. Hur lyckas hon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar