Sidor

tisdag 13 mars 2012

Korall!

Idag var jag i skolan, surprise! Min OnePiece blev nästan klar, den blir nästan lyckad för att vara något egengjort! Jag kommer nu inte att använda den i skolan men det kanske jag inte heller skulle göra med en riktig... På bildkonsttimmen fixade vi med lera, jag försökte laga en fot men det är liksom inte det lättaste. Den väntar nu snällt där tills nästan vecka när jag hoppas att jag på något magiskt sätt har kommit på hur en fot ser ut.
Efter det gick jag till finskastödet bara för att vänta på att Lina skulle komma bort därifrån, jag blev tvingad att laga ett papper med stadieväxling och det var nog helt bra för nu fattade jag det. När vi satt där inne och funderade på hur nk blir till ng så såg vi att det ungefär var snöstorm ute. Vad är det med det här finska vädret, idag på morgonen sken solen och snön smälte, så blev det molnigt, snöstorm klockan två, helt megamycket blåst efter det och nu är vädret fint igen?
Sen for vi till Sello med Lina och Hellu, först såg vi ett par skor som Lina sa att var orange och Hellu sa att "näää, dom e nog mera korall". Efter det kunde vi inte sluta skämta om det och varje gång vi såg något korallfärgat måste vi såklart säga det...
Annars bara, det här är den här bloggens 900:e inlägg. Grattis grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar