Sidor

torsdag 29 mars 2012

Golv är hårda

Igår så låg Ninni på golvet och sade plötsligt något om att golv är ganska hårda att ligga på. YOU DON'T SAY?!
På FBK så fick jag och några andra fara och släcka en helt riktig eld, det var ganska länge sen vi gjorde det sist så det var helt skoj. Jag var chef, det är alltid lite extra kul att säga åt alla andra vad de ska göra när de på riktigt lyder. Tydligen skötte jag det bra också, för jag fick beröm för det efteråt. Resten blev kvar på stationen och typ tvättade gården. HA HA. Nog för att jag helt säkert kommer att måsta göra något minst lika tråkigt i något skede, men det är ännu lång tid dit...
Jag hittade lite pengar i en ficka och ritade en gris. För att den förra grisen på något mystiskt sätt hade försvunnit. Den som kastade den i roskisen kan känna sej ganska skyldig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar