Sidor

lördag 31 mars 2012

Godisdag

Jag sitter framför datorn och äter choko. Jag har faktiskt inte gjort det hela dagen, jag var ett varv till Drumsö och en outlet var jag hittade ett par svarta byxor. Jag märker att ni dör av intresse av att läsa om mina nya kläder...
Imorgon far alla utom jag och pappa iväg till Teneriffa, här vid datorn finns två ljudböcker som kravet för att få använda den här datorn är att ladda in till den. Bara 17 cdn kvar. Vem kommer sen att orka lyssna på ett dygn sagan om ringen och ett dygn harry potter och halvblodsprinsen? Jag skulle inte orka!
När de far iväg betyder det att jag och pappa blir ensamma här hemma, hela påsken och hela alltihopa. Han hade alla möjliga fina planer på vad vi skulle hitta på, allt från grönland och nordpolen till provköra en båt i ishavet, lite seriösare förslag som till Åland med småfärjor eller Raumo, men det som det nu antagligen blir är att fara till ett kärnkraftverk och fara ner till deras någon slutförvaring. Helt normalt.
Vi ska laga sushi eftersom typ ingen annan i min familj äter det, fara till lande och antagligen hittar vi ännu på något otroligt random under påsken när det inte ändå går att göra något. Allt är liksom lite stängt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar