Sidor

torsdag 15 mars 2012

Onsdaagen

Förlåt, kära små bloggläsaren för att ni inte genast fick veta vad som händer i mitt liv. Jag orkade inte.
I skolan hade vi tråkiga timmar, men jag överlevde. Sista timmen med improvisationsgrejer var också ganska rolig. Sen for vi och äta till IKEA. Nomnomnom köttbullar! Efter det var jag typ en timme sen till konstis, men jag gick dit en stund ändå och fixade lite på några smågrejer.
På FBK så lekte vi med olika strålrör, band fast Lindis i en vagn (kanske man kan kalla det...) och funderade på hur många flaskor det ryms på översta hyllan i ett kylskåp. Vi ordnade också hela kiskan så fint att den som nu kommer och förstör det inte är en lycklig person. Vilket antagligen ren har hänt. Hela pointen med att ordna den så fin kanske inte existerar, den finns ju för att folk ska äta och dricka det som finns inuti den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar